Kreiss logističke usluge | Napredno telematičko rješenje za kontrolu hladnog lanca na primjeru tvrtke Kreiss logistika

State of Art rješenje za kontrolu hladnog lanca na primjeru tvrtke Kreiss. Tvrtka za logističke usluge ima flotu vozila od oko 1400 teretnih vozila i prisutna je na tržištu cijele Europske unije.

Velika i stalno rastuća flota …

Kreiss – tvrtka sa sjedištem u Rigi, Latviji i uredima širom svijeta – Norveška, Rusija, Belgija i Kazahstan – bez sumnje je jedno od najvećih poduzeća za prijevoz tereta u Europi, a radi s flotom od oko 1400 kamiona i 1700 hladnjača. Međutim, s veličinom dolazi i do određenih problema …

kako optimizirati logističke usluge

Izazov | logističke usluge

Posjedovanje flote ove veličine koja je stalno u trendu porasta  predstavlja ozbiljne izazove u praćenju pošiljki i nadzoru temperature. Općeniti izazov postaje praćenje kvalitete transportnog procesa. Tu je  i rizik od ljudske pogreške kod rada s rashladnom opremom i rizik kod evidencije otpreme pošiljaka iz ureda. Primjenom Mapon.com rješenja za daljinsku kontrolu i mpraćenje rashladnih uređaja i integracijo podataka dobivenih iz rashladnih uređaja, Kreiss je osigurao jasnu konkurentsku prednost i ostavio nove kvalitativne standarde kod isporuka proizvoda u hladnom lancu.

Uspjeli su automatizirati i mnoge interne procese za održavanje rashladnih priključnih vozila i praćenje temperature.

logističke usluge optimizacija

Pogledajte ostala rješenja!

Rješenje 1. – podaci za klijente | logističke usluge

Situacije kada su klijenti iščekivali da pošiljka stigne kako bi vidjeli ispis temperature na kojoj je pošiljka prevezena Mapon sustav je ostavio daleko u prošlosti. Kreiss kao vrlo inovativna tvrtka je to vrlo brzo detektirala i implementirala Maponova rješenja . Klijentima se pruža veza za praćenje, koja uključuje lako razumljive grafičke prikaze podataka sa rashladnih priključnih vozila (nadzor zadane temperature, način rada, temperature povratnog zraka ).

Klijenti mogu pratiti podatke u stvarnom vremenu i ne trebaju analizirati dugačke ispise na papiru kako bi pronašli probleme s pošiljkom. Svi podaci se prikazuju grafički  pa se mogu lako pregledati.

Rješenje 2. – informacije tijekom izvršenja rute | logističke usluge

Uvođenjem Maponovih rješenja Kreiss je uspio riješiti niz problema koji nastaju kao očita ljudska pogreška pri izvršenju prijevoza pošiljke . Neke od najčešćih:

  • zamjena pozitivnih brojeva s negativnim (umjesto da hladnjača radi na + 6C, ista radi na -6C),
  • nejasna pozicija decimalnog zareza  (umjesto da hladnjača radi na + 6C, ista radi na 0,6 C).

Ovakvi propusti mogu vrlo lako i vrlo ozbiljno oštetiti pošiljku.

Osim ispravljanja ljudskih pogrešaka, Kreiss je također uspio riješiti niz problema vezanih za  greške rashladnih jedinica tijekom izvršenja prijevoza pošiljaka. Jednostavni popravci od strane vozača sada su također opcija budući tehničari i serviseri vrlo lako dolaze do informacija iz rashladnih jedinica kako bi vozaču dali jasne upute za popravak i rješenje problema.

Rješenje 3 – nadgledanje temperature | logističke usluge

Kreiss ima interni sustav za planiranje i otpremu pošiljaka u kojem se mogu postaviti svi parametri rashladnih jedinica za svaku pošiljku. Ti se podaci šalju na Mapon.com platformu i postavljaju se kao vremenski ograničena upozorenja. Ako temperatura ili način rada u vremenski ograničenom razdoblju nisu unutar određenog raspona, Mapon platforma generira upozorenje i šalje ga natrag u Kreissov sustav upravljanja pošiljkama. Ovo rješenje omogućuje potpunu automatizaciju u smislu praćenja temperature.

Osim toga, Mapon.com je razvio opciju korištenja sustava upozoravanja za način hlađenja tereta. Postoje slučajevi da se teret mora otpremati na 4C, ali na mjestu utovara nije ohlađen na tu temperaturu. Ako vozač postavi zadanu vrijednost 4C, a stvarna temperatura tereta je oko 15C, rashladna jedinica će rashladni prostor ispunjavati zrakom temeperature ispod 0C što može ozbiljno oštetiti pošiljke.

Mapon.com sustav stoga ima ugrađeni mehanizam za dojavu upozorenja kada treba snižavati temperaturu korak po korak kako bi se pošiljka ohladila bez oštećenja.

Rješenje 4 – planiranje održavanja | logističke usluge

Čim rashladna jedinica generira kod upozorenja on se izravno šalje u Kreiss-ov interni sustav za planiranje održavanja gdje tehničari za rashladne jedinice donose odluku o tome kako reagirati odnosno dali će zakazati termin održavanja rashladne jedinice ili kontaktirati vozača sa instrukcijama kako bi odmah reagirao i riješio problem. Mapon platforma također ima implementirane informacije o najbližim servisnim centrima Carrier i Thermo King, što je vrlo korisno u hitnim slučajevima.

Ako Vam je potrebno više informacija, uvijek ćemo vam rado pomoći!